onsdag 22 juni 2011

ledig på midsommaren

En dag återstår i arbeter sedan är det tre dagars ledighet för att fira midsommar! *tjohej*  Älsklingen jobbar tyvärr både freda och lördag fram till tio på kvällen så jag skall spendera tid på villan, med familj med vänner, när jag skall spendera tiden eller i vilken ordning jag skall det vet jag inte. Men jag vet att när Älsklingen inte jobbar så spenderas tiden med honom. Sååå skönt att restaurangen har stängt så att jag kan vara ledig heeela långa helgen! Vi fick dessutom ett litet midsommarspaket från jobbet, två paket korv och två burkar senap. (Korven åt mej och senapen åt mamma och pappa *fniss*) Så nu tänker jag hoppas på bra väder så att jag kanske kan grilla korven också...Men som sagt ennu en dag jobb sedan hela helgen ledig...jess!

bilden är tagen på midsommaren-08




Inga kommentarer: