lördag 7 april 2012

Glad Påsk!

Hoppas ni alla har haft en bra påsk hittills och fortsätter ha det också! Själv inledde jag påskfirandet i torsdags med att spela i kyrkan. Efter det har jag hunnit besöka Älsklingens Farmor och mina vänner (inte på samma gång dock...). Idag gjorde jag och Mamma en runda till Sköna Clara och där shoppade jag upp mitt presentkort som jag fick till julklapp. En fin tunika från odd molly blev det, men bild kommer nog först någon gång i ett senare skede när påsk och flytt och allt möjligt annat är över. Har för övrigt tillbringat dagen med mina Kära Systrar och Lilla-O. Nu väntar jag på att Älsklingen kommer hem till mej med paketbilen vi hyrt för flytten imorgon. Blir att stiga upp tidigt och köra ner till Huvudstaden och packapackapacka hela dagen, sova en sista natt i min lägenhet och sköna säng (som inte är min egentligen utan som hör ihop med lägenheten) och köra upp igen. Men sedan har jag ju iaf alla mina saker i Vår lägenhet i Vasa. 
Men hur som helst, så skall ni alla ha en riktigt fin påskhelg och ät inte ihjäl er på ägg!

1 kommentar:

Mia sa...

All har vi en olik uppfattning om tidigt.. Vi hade sovmorgon till 7:45, och där på andra sidan vägen stod er paketbil ännu kvar.. :)