torsdag 27 september 2012

Torsdag

Har haft en ledig dag här mitt i veckan, min sista lediga dag innan jag kommer civil om en vecka. Fick en till duglighetspermission i måndags när jag kom från resan och de avsöjade att jag befodrats under tiden jag varit borta. Så nu är titeln fru korpral istället, och lite mera glimm på kragen. Lite lustigt att ha en annan titel för de tio sista dagarna, för sedan ändras titeln igen och vinkeln byts ut till ett svärd när jag börjar jobba...men först tar vi och "njuter" av den sista veckan.

Blev lite bowling ikväll, jag mot fyra grabbar (Älsklingen och hans vänner). Gissa vem som vann? Inte jag iaf, eller om man ser på listan från slutändan kanske. Vad har hänt med mina bowlingkunskaper egentligen? De två senaste gångerna har gått så himla dåligt att jag riktit skäms! Älsklingen sade också att det inte brukar gå så dålit för mej som det gjort de senaste gångerna. Men helt kul var det ju nog, roligare skulle det vara om man inte skulle göra så dåligt ifrån sej...

Tände lite ljus här hemma för att göra kvällen lite bättre efter mitt bowlingsfiasko. Lite vardagsmys. Skall tror jag också tassa till kylskåpet efter en bit kladdkaka som jag bakade igår...Hoppas ni alla haft en bra torsdag!



1 kommentar:

Sofia sa...

Kladdkaka i kylskåpet. O du har inte ringt dit mig? Varför? Har varit snål på gott hela veckan... :)