torsdag 11 juli 2013

det är ju inte så länge mer...

Var i tisdags på provkamning inför bröllopet, uuuuh vad spännande det kommer bli. Vi kollade lite var frisyren kommer sitta, hur stor den kommer vara, var vi fäster slöjan, tiaran osv. Nu vet min "hovfrisör" hur jag vill ha det, så då kan jag känna mej lugn på dagen D. Det är en av mina bästa vänner som är frisör så självklart skall hon då också skall få göra mitt hår. 
Ännu i tisdags kände jag mej lugn och tänkte att det är ju länge ännu, men idag kom nog första gången den känslan att, hjälp det kanske inte är så länge mera. Det är ju ändå redan om fem veckor! Och, jo det mesta är under kontroll, men klart spänningen lite stiger nu för varje dag. Det finns ju ändå ännu mycket att göra, planera, bestämma, inskaffa... så tror jag får börja lägga i en växel och sluta tänka att det är lång tid kvar. För det är det ju inte...

lite googlade blilder i väntan på den rätta dagen...



...Men ojojoj vad jag ändå väntar på den dagen och på allt som sker runtom den dagen... <3

Inga kommentarer: