måndag 12 augusti 2013

TJ 5

Ojoj, bröllopsveckan är här redan! Fem dagar kvar nu, hjälp! 
Oj, nu började det där låta negativt, men det är det inte alls, bara spännande! Och roligt! Men det är ju också den här sista veckan man verkligen skulle vilja att allt skulle gå som på räls...men det gör det ju inte alls. Största bekymret nu är att vi plötsligt är utan fotograf! Hallå, en vecka kvar till bröllopet och ingen som tar bröllopsfotona. Har idag försökat ringa runt och fråga väldigt många fotografer, men alla är ju upptagna. Varför skulle de inte vara det? En sommarlördag....så snart börjar jag få smått panik om jag inte får tag i någon imorgon. Kan verkligen säga att det här inte är det jag skulle vilja fundera på med mindre än en vecka kvar till bröllopet...men annars går väl förberedelserna bra. Hämtade min underbara klänning idag och provade den med Sofiafiah, så nu har hon övat snöra den inför lördagen...


.. men hoppas resten reder ut sej imorgon, så jag inte behöver stressa hela veckan...


Inga kommentarer: