torsdag 8 augusti 2013

Veckan som gått och nuet...

Jodå jag lever ännu, trots den ihållande tystnaden på bloggen...men den senaste veckan har jag:

- Legat i feber
- Varit på arbetsresa till Helsingfors-Hämeenlinna
- Gått min sista vaktparad
- Spenderat tid på villan
- Planera lite mera till bröllopet
- Förargat mej och suckat djupt över att min dator nu till sist sagt upp kontraktet
- Besökt hälsostationen pga problem med andningen
- Sjukskrivit mej igen efter att ha sjuka luftrör/lungor
- Träffat vår cateringfirma för att diskutera lite bröllop
- Bokat tid till läkare (igen)
- Ställt in helgens keikkor
- Tänker njuta helt av konstens natt eftersom jag är sjukskriven och inte kan spela själv...

Så lever gör jag, mår gör jag också, både bra och lite sämre. Humöret är iaf på topp trots allt som för tillfället inte är det bästa. Men hoppas på att få reda på mer vid morgondagens läkarbesök...
Men tills dess önskar jag er alla en trevlig torsdagkväll!!!

Inga kommentarer: