tisdag 14 maj 2013

bara lite kvar...

Kan ni tro det att jag sitter och följer med ishockey VM? Eller jag har iaf sett allt jag hunnit och kunnat av alla Finlands matcher. Ni som känt mej länge vet att förut suckade jag mest när det blev VM och såg max på final- eller bronsmatchen (ifall Finland var med). Det jag fortfarande är mej lik i är att jag kan typ noll om hockey, och inte vet jag heller om spelarna särskiljt mycket...men följer med gör jag ju...

För övrigt börjar jag äntligen ha ledig tid och lediga kvällar. Tjohej! Har bara en vardagkväll upptagen den här veckan och det är imorgon när jag för sista gången den här våren kör upp till Kokkola och undervisar. Så nu kan jag ju nästan säga att det är sommarlov. Bara en undervisningsdag, en examen, ett möte med tutorn och en lektion kvar, sedan är det sommarlov. Skönt!

Så lite sommar stämning fram till dess...



Inga kommentarer: