torsdag 12 september 2013

livstecken

Börjar känna mej lite skyldig för att fortfarande inte upptagit bloggandet efter bröllopet och resan, men det har liksom inte funnits tid, vi har haft många på besök och en lägenhet som sett ut som en katastrof...och bilderna från resan har också varit så många så de har jag inte hunnit gå igenom ordentligt ännu...och till på köpet sade ju min dator upp kontraktet innan bröllopet så jag har varit utan dator...
 
...Ända tills igår...
 
..Nu har jag en ny fin dator, så nu är det bara att börja använda den. Dessutom har vi städat upp hela lägenheten efter både resa och bröllop så nu kan jag inte skylla på det heller...nu är det bara att gå igenom resebilderna och välja ut till ett blogginlägg. Men skall nog försöka få det gjort ännu denna vecka. Och sedan skall jag dela med mej lite från vårt underbara bröllop också. Ojoj, nu blir jag nästan lite ivrig medan jag skriver, kanske jag börjar med reseinlägget redan ikväll... (men lovar nog inget, klockan är ju ändå ganska mycket..)
 
Hoppas ni alla iaf mår bra allesammans och ni inte helt gett upp hoppet på att se några livstecken från bloggen....hörs snart! (jag lovar!)

Inga kommentarer: