tisdag 31 augusti 2010

aktivitet på hög nivå!

För tillfället känner jag mej "ytterst aktiv", sitter på facebook och bloggar på lektionen ;) Men kursen heter ju Ammattimuusikon tietotekniikka så hör inte bloggandet och facebook till det? *haha*
Men för tillfället pratar inte läraren så mycket vettigt, så jag unnar mej själv en liten andnigspaus. Har hela mogonen suttit på barockanalys lektioner, först historia och sedan teori (om man kan kalla det så) så nu tycker jag min hjärna behöver en liten paus :P Fram till jul kommer tisdagar vara rätt långa och dessutom opraktiskt planerande gällande lunch, så jag tror det blir att ta med luchpaket. Nåja, inget mej emot egentligen, kanske jag iår hinner kocka lite mera än vad jag hann med ifjol. Kanske jag t.o.m hinner prova några nya recept :D

borde kanske återvända till lektionen? Hejsvej sålänge!

Inga kommentarer: