måndag 30 augusti 2010

Impulsbesök

Gjorde ett impulsbesök till IKEA idag. Egentligen har jag halva sommaren tänkt fa dit ganska direkt jag kommer ner till H-fors, men att det skulle bli första dagen var väl inte direkt planerat ;) Men eftersom mamsen och papsen kommer via min lägenhet med en hel del grejjer på onsdag så tänkte jag inskaffa mej den hylla jag behöver hjälp med att skruva upp. Så jag hoppade på IKEA-bussen idag när skolan inte ännu kommit igång på allvar. Så nu är jag än en gång några ting rikare men dock några slantar fattigare. Jag lägger upp bilder när jag fått "installerat" min lägenhet med grejjer från IKEA och grejjer som mamsen och papsen har med sej.

Första skoldagen var ganska slapp, hade inga lektioner ännu, läseordningen är inte helt klar om man uttrycker det så. Så jag har bara övat på egen hand och skickat några mejl. Några klasskompisar har jag även träffat, men väntar på morgondagen då jag högst troligt träffar några till. Imorgon börjar även två kurser, förhoppningsvis är de inte allt för jobbiga, men det är bara att vänta och se...


Inga kommentarer: