söndag 4 mars 2012

söndag på Tropiclandia

Nu efter en god middag med biff, klyftpotatis och pepparsås, ett glas vin och en dag på Tropiclandia tillsammans med Älsklingens syster med familj, skulle jag bra bara kunna dumpa i säng och sova tills imorgon. En kul dag har vi haft. Söta-Min trivdes bäst i de små rutschbanorna, "igen" sade hon såfort hon kommit i vattnet. Hon hade hela halva veckan sagt att på söndag skall hon med "Mobbo och Nilla" (=morbror och nilla) och simma, så det var nog en glad liten tjej som kom hit idag...Men en ganska trött en som åkte hem.
Själv kan jag inte riktigt ännu dumpa mej i sängen eftersom jag tyvärr måste tillbaka till mili-lägenheten ännu ikväll. Men somnar nog säkert direkt jag lägger huvudet på kudden (även om det är en smal, ensam och obekväm säng jag har där). 

Vad har ni haft för er idag då?

1 kommentar:

Mikaela sa...

Tack för att ni kom med. :) blev dock int så myki semas eftersom Jasmine tyckt bäst om ti rutsch men ho somna på väg heim så dagen gjorde no susen. :)