torsdag 25 augusti 2011

en kvällsvisit till vasa

Hur kan det ha blivi torsdag redan? Ibland känns det verkligen som om veckan hoppar över några dagar...men hur som helst så e de ju torsdag nu... Var till Vasa igår en sväng. Älsklingen skulle på ett möte så jag tänkte att jag lika bra kunde åka med. Så sagt och gjort, hoppad på cyckeln in till stan och tog därifrån bussen (som var full av skolungdomar - jobbigt) till grannstaden och kom passligt dit tills Älsklingen slutade jobbet och sedan bar det av till Vasa. 
I Vasa träffade jag bästaste vännen A, som för tillfället gör praktik där, så nu passade vi på att träffas. Så skoj att tillbringa kvällen med henne! Så det var no värt att åka till Vasa den kvällen. Hade en tur tänkt att jag skulle vara natten hos Sofiafiah, men vid en andra tanke så bestämde jag mej för att jag inte orkar sitta på bussen hem, utan åker hem i Älsklingens bil istället och med bättre sällskap.

Ha en bra torsdag allesammans! Jag tänker nu kila ut i garaget och börja fixa upp ett loppisfynd jag hittade i tisdags. (Visar senare...)

Inga kommentarer: