tisdag 31 juli 2012

dittan och dattan

Har haft några datorfria dagar och kan säga att det varit riktigt skönt. Egentligen var det inte medvetet, och har nog snabbt kollat facebooken via telefonen, men annars har jag helt enkelt utnyttjat tiden till annat skoj. Och nog kan man på ett sätt säga att man vilar ut sej på det sättet också, att för en gångs skull tänka att kanske datorn inte alltid är så viktig.

Förra veckan cyklade jag och Älsklingen till Replot, och nog var det ju motion allt, trettio kilometer blev det visst, och träning är det ju alltid att cykla över bron två gånger. Men helt oöverkomligt var det ju inte, hade nog förväntat mej att det skulle vara tyngre, eller har min kondis blivit betydligt bättre?


Nog är bron fin alltid!

Mitt på bron, och håret flyger åt varje håll ;)

I helgen sov vi över på villan. Det var en vacker kväll och vi badade både bastu, körde med lilla båten och lade oss ganska tidigt (jämförande med många andra helger) och blev väckta av åskan tidigt på morgonen, men orkade faktiskt inte stiga upp och kolla på ovädret utan lade nog huvudet tillbaka på kudden och somnade om. På dagen tog vi lill-snurran ut en sväng och undvek regn även om det en tur såg ut att bli en blöt färd.



Vill ni förresten veta något gulligt? Älsklingen och jag har idag varit tillsammans i 2000 dagar, och fick därför en söt blombukett.


Inga kommentarer: