tisdag 23 februari 2010

Hittat en liten inredningsbutik...

Goddag på er alla!

Idag är det en ganska fin dag, solen skiner än så länge, men jag är rädd för att den snart kommer dra sig bakom molnen, hoppas inte, men man kan väl inte så mycket åt vädret. Så länge det inte kommer något snöoväder iallafall...
Idag har jag tänkt besöka en liten affär här på Brändö, som jag tror att är riktigt mysig. Har alltid tittat ut genom bilfönstret när vi kört om, och konstaterat att dit vill jag gå! I skyltfönstret finns en massa fina inredningsartiklar, så jag hoppas på ennu fler fina saker inne i affären! Om jag blir riktigt inspirerad tror jag att jag hoppar på Älsklingens cykel och cyklar iväg in till staden och går i några affärer där också. Dock inga klädaffärer, vill inte bli deprimerad idag igen...



Dessa två muggar gav jag Älsklingen i vändagspresent för två år sedan. Jag tryckte Min och Din på dem med porslinsfärg och brände dem sedan i ugnen så att de blir hållbara. Inte i så flitig användning, men vackra på hyllan!

Nu skall jag störa Älsklingens grannar igen *fniss*, sedan hoppas jag på cykeln och åker till den lilla inredningsbutiken (/-butiker)!
Trevlig fortsättning på dagen!

Inga kommentarer: