måndag 22 februari 2010

Lunchat med Älsklingen

Blev tidig väckning imorse (obs, obs! tidig i jämförande med att jag faktist har Sportlov!) steg upp sju för att se på ishockey Finland-Sverige, jep ni läste rätt, Jag steg upp och såg på ishockey med Älsklingen! Kunde ju inget annat, det var ju trots allt Finland-Sverige match... Men om sanningen skall fram så sov jag tredje perioden (hehe)...

Har just varit och lunchat med Älsklingen, och nu är jag tillbaka i hans lägenhet i all min ensamhet...Nåja så trist kommer det ju inte bli, skall börja öva riktigt just (och störa Älsklingens grannar *hahaha*).. Sedan skall jag dra mej till stan en sväng och se om det hittas något intressant. Borde inhandla ett par nya jeans, eftersom mina håller på få ett hål i baken, och jag är rädd för att de kan spricka upp vilken sekund som helst. Så förhoppningsvis hittar jag ett par snygga inte allt för dyra nya jeans...

Inga kommentarer: