fredag 26 februari 2010

Världens sötaste Lilla-O

Inledde ett nytt väggprojekt idag. Så jag har mätt, sågat (ok, pappa gjorde det, blev snyggare så :P ), sandpapprat och målat idag. Nu väntar jag på att grunden skall torka så kan jag fortsätta måla, blir väl först nästa vecka pga tidsbrist... Men vad det är jag har påbörjat och vad det kommer att bli tänker jag inte avslöja, ni får allt vara lite nyfikna nu tills jag är klar med mitt projekt...

Jag var idag på eftermiddagen och hälsade på syster M och E och deras lilla-O. Han är på riktigt världens sötaste! En månad gammal imorgon. Jag gillar min nya roll som moster! Jag behöver ju bara vara en snäll och gullig lekkamrat åt honom och en tröstande famn om han är trött, men jag är ju inte (ännu) tvungen att göra något av de jobbigare (mera stinkande) arbeten, för det får föräldrarna ta hand om *fniss*...

Nu sitter jag hemma och väntar på att Älsklingen skall komma hit. Blir en kväll med ishockey och kanske nåt smått och gott. Hoppas Finland vinner över USA, eller iaf får medalj sedan på söndag! Men vi är ju redan bättre än Sverige (både damer och herrar!) så det är redan en vinst i sej *hehe*

Ha en trevlig fortsättning på kvällen!

Inga kommentarer: