fredag 19 oktober 2012

Fredag och lockigt hår

Är ledig idag så fick sova länge, eller iaf så länge tills jag vaknar av att mamma skickar ett meddelande till mej tjugo över nio. Men skönt att få sova längre idag när jag igår vaknade redan tio före fem, och även om jag försökte sova på tåget, så vet jag inte om det då var till så stor nytta eftersom pendolinobänkarna är något av de obekvämaste som finns att sova i. Men hur som helst, så är det fredag idag vilket betyder att helgen börjar. Skönt det också. Skall spela i kyrkan på söndag så vi åker till hemtrakterna över hela helgen och träffar föräldrar och familj...
Fredagen till ära lockade jag håret med plattången. Tror jag inte gjort det på hur länge som helst. Förundrades igen över hur långt hår jag nuförtiden har, växer med racerfart känns det som det gör också. Men inte mej emot, sålänge topparna hålls fina så är allting bra. 


Ha en fin fredag och början på helg allesammans!

2 kommentarer:

Satu sa...

Du är så vacker Pernilla! Och passar jätte bra i lockar! locka håret oftare :)!!

Lillannillan sa...

Tack Satu <3 Lockar gärna håre, å hade ofta lockigt i hesa, men de lämna såläng ja va i milin..