tisdag 6 september 2011

Fin start på dagen

Vet ni, det var ganska härligt att vakna i morse när solen sken och det första man ser när när man öppnar ögonen och fortfarande har huvudet djup nerborrat i kudden, är en liten bukett med gula blommor och Älsklingens bild syns i bakgrunden. Dagen börjar faktist ganska bra då!


Men dessvärre så förändrades vädret mitt i dagen, och regnmoln drog in över Helsingfors, och när jag väl var framme i centrum öste regnet bara ner, och mitt lilla paraply bara ville vända sej fel väg varje gång den hårda vinden tog fast i den. Klänningen jag lade på mej i morse böt jag ut till jeans och en topp, kändes lite mera lämpligt för ruskväder...men för övrigt kan jag inte direkt säga att dagen blev så dålig inte. Hoppas på sol imorgon istället, kanske man då kan lägga klänning?

Inga kommentarer: