måndag 19 september 2011

ut-pumpad

Huhhu! Får se om jag ens kommer mej i säng ikväll, eller om jag sover här på soffan hela natten. Inledde höstens jumppatimmar med Pump ikväll, och jag har en svag känsla av att jag imorgon inte kommer upp på benen och att lyfta oboen kommer bli ett kapitel för sej. Sådär passligt när man är mitt inne i en orkesterperiod och konsert på torsdag. Superbra ledare, säkert den bästa jag haft under mina två år hittills på Metkas jumppatimmar, glad, sprallig och fick verkligen utpressat de sista ur oss alla. Men kan nog konstatera att jag verkligen har muskler att träna upp. Och kan garantera att mitt liv inte blir enklare härifrån framåt, men kanske efter höstens alla pump-pass och andra jumppatimmar överlever jag lite lättare? (en del av er vet precis vad jag syftar på, ni andra får vänta ett tag ännu tills jag avslöjar något)

Hoppas ni alla haft en bra dag i alla fall!

1 kommentar:

Anna sa...

Ojoj, ser fram emot att få höra mera! :D