fredag 23 september 2011

Konsertoutfit

Lovade bild på gårdagens frisyr, men jag kan tyvärr inte hålla mitt löfte eftersom bilderna blev så suddiga och dåliga. Enda bilden som lyckades någosånär var en helhetsbild av mej, så den tänker jag iaf bjuda på. Får göra om frisyren någon gång och visa er då istället. Och jo jag är rätt så röd i ansiktet, tog bilden efter att vi spelat första stycket (det som jag var så himla nervös för), och förutom nervositeten, att set var mycket spelande så var det ju supervarmt på scenen av alla strålkastare.


Men konserten gick nog helt bra, men fruktansvärt nervös var jag nog innan, så kunde inte riktigt njuta till fullo själv, men njöt under mina pauser när jag lyssnade på mina kompisar och samlade mej till att spela igen. Så vackert var det iaf. Och fick iaf bra feedback av vänner efteråt, så tror nog helheten var riktit bra och vacker. Under andra halvan av konserten fick jag njuta av solostyckerna som var helt fenomenala! Efter konserten kan jag säga att mitt ansikte var så trött att jag nästan inte orkade le ens, men nu har jag ju också en vecka att vila upp mej på. Och oberoende hur trött jag var så var det en fin kväll.


Inga kommentarer: