torsdag 1 september 2011

snart spelar vi igen från morgon till kväll

Skolgången börjar så småningom ta sin form efter sommaren. Kan inte säga att kalendern ännu fyllts helt, men iaf så har jag nu en stor hög noter jag bör ta itu me redan nästa vecka. Och jag kan garantera att inom en månad har jag fått dubbelt mera ännu. Men jag har faktist otroligt bra ispiration nu som bäst så nästa vecka så spelar jag morgon till kväll.
Har tyvärr denna vecka varit tvungen att hålla tillbaka eftersom jag i sömnen tuggat på kinden (tro det eller ej) men har iaf märken, typ blåsor och uppsvälld hela vänstra kinden, så det har gjort ont varje gång jag ätit och ännu värre varje gång jag försökt spela. Men påväg mot bättre tider är vi och idag spelade jag trots att det gjorde ont (tacka vet jag värkmedicin). Så imorgon tar jag helg, och åker upp till Österbotten. Tar inte oboen med ens, eftersom jag vet att jag inte ändå kommer hinna spela, dessutom hinner kinden läkas ordentligt, så på måndag tar vi i igen!


Inga kommentarer: