tisdag 26 juni 2012

100 !!!

Idag är dagen då jag varit hela 170 dagar i militären vilket betyder att det endast är 100 dagar kvar! Hundra! Känns både länge men ändå väldigt lite! Bra känns det iaf, eftersom när det tickar ner till tvåsiffrigt (alltså imorgon!) tickar det fort ner till noll. Om tio dagar har jag exakt en tredjedel kvar av hela militärtiden, känns super!


Lånade en bild av min kära kusin satu , eftersom jag helt enkelt inte kan lägga in några nya bilder nu när jag använder datorn i soldathemmet (då jag glömt min egen dator hemma). Kom dessutom på mej själv att jag sist och slutligen har väldigt lite bilder från min militära tid, trots att det snart gått ett halvt år sedan jag gick in genom portarna till Kauhava. Men skall försöka göra ändring på den saken ännu under den sista tredjedelen av beväringstiden.

Inga kommentarer: