fredag 8 juni 2012

dagens tidsfördriv...

Idag då? Har faktist inte gjort så mycket, tagit hand om mej själv mest kan man säga. Gjorde en chockbehandling för mina valpsjuka ben i duschen med att duscha med kallt och varmt vatten om vart annat, (har hört att det hjälper), och smorde sedan in dem med "murmelsalva" (en österrikisk örtsalva för muskler och leder), och sedan har jag gått med långa yllestrumpor på för att de inte skall bli kalla, så skall hoppas de så småningom börjar bli bättre igen så jag kan börja springa pånytt när jag blivit frisk. Har också lackat naglarna, och haft en ansiktsmask på mej, bara för att jag hade tid och lust. *hihi* Har försökt motstå frestelsen med att hitta något gott i köket. Är det någon annan som känner igen sej med att när man inte har något annat att göra så går man till köket för att se om det finns något gott att äta? Men tror jag ger efter nu och går och gör en chokladmilkshake och sätter mej ute i solen, det lär ju vara bra mot halsen vid förkylning? (eller egentligen när man är hes, men vi modifierar den kommentaren lite...)

1 kommentar:

Sofia sa...

Jag känner igen mej. Har man inget vettigt för sig så bara glömmer man bort att man för 15 minuter sedan senast var i köket för att hämta något :)