måndag 25 juni 2012

måndag efter midsommar

Och så är man tillbaka i Niinisalo efter en fin midsommarhelg. Hade tänkt lägga lite bilder från helgen på bloggen, men har helt enkelt inte haft tid för det, och har inte ens min egen dator här i Niinisalo så får vänta till torsdagen då jag är hemma igen. Då lovar jag det kommer lite mera sommarinspirerade bilder!
Skönt att tänka att jag redan i övermorgon på kvällen får köra hem igen, och att dessa fyra veckors brigadliv tas med små nypor i taget på max fyra dagar åt gången. Då får jag också njuta av sommaren lite mera än att springa runt i gröna kläder som täcker hela kroppen så man säkert inte skall bli brun. Nåja, nu närmaste dagarna kanske det är bra att inte få så mycket sol, var ju förstås och brände mej i solen i helgen så istället för en fin solbrun färg fick jag en röd nyans. Men kanske det lägger sej så jag sedan kan sola lite i helgen (med hopp om den solbruna färgen istället). Det somrigaste jag för tillfället kan unna mej är rosalackade tånaglar, för de syns inte vardagligt men ger iaf mej en känsla av civil sommar. Men på torsdag blir det ändring på det för några dagar, då tänker jag gå sommarklädd för hela slanten!
Men nu skall jag dra iväg till gymmet, hade tänkt ta en länk men det regnar så får bli lite gym istället.


Inga kommentarer: