fredag 23 november 2012

Äntligen fredag

Äntligen var den här arbetsveckan över. Den har varit lång och tung, så nu tänker jag njuta av en ledig helg, helt utan spelande och övning. Ansiktsmusklerna behöver få vila nu så man orkar ta igen med övningen nästa vecka, som kommer (som tur) vara betydligt lättare vid kåren, innan vi igen tar fart med självständighetsdagskonserter och julspelningar. Så det blir nog full rulle fram till jul ännu. Sedan blir det lugnt i huset i ungefär tre månader, så det är väl bara att ge på nu.


Var igår och hämtade min profilbild till fotografen. En riktigt lyckad bild faktist, eller vad tycker ni? Syns det att jackan är för stor? Jag sade åt fotografen att jag vill att hon skall försöka få en bild där den inte ser så stor ut, och nog ser den ju alltid mindre ut än rakt framifrån. Men nu hänger min bild på samma vägg som de tretton andra som jobbar vid kåren...

1 kommentar:

Sofia sa...

Oj vilken snygg bild :)