torsdag 15 november 2012

Bild rensing

Ikväll tog jag mej verkligen i nackskarvet och påbörjade ett projekt som jag verkligen har behövt göra redan en tid. Nämnligen rensa ur datorn och hårdskivan på alla bilder och filer. Min dator börjar gå på högvarv, och det skulle inte förvåna mej om den får nåt fel och allt försvinner. Så nu skall inget viktigt länre finnas på datorn utan på min externa hårdskiva. Men det lär ta några kvällar, för bara på hårdskivan har jag mellan 15 och 20 tusen bilder, till det kommer det som endast finns på datorn, plus alla andra filer, så det behövs nog rensning nu. Men måste det göras så måste det, och efteråt slipper jag ju alla onödiga bilder som jag aldrig orkat rensa bort. 
Men man hittar ju iaf olika bilder när man rensar så här. Så här kommer några random bilder som jag hittade idag.. kanske de livar upp denna mörka torsdagskväll i november iaf...

Buddy-Bears i Helsingfors 2010

 Lite Finding Nemo över den här bilden (trots att den är lite suddig).
Bilden är tagen vid Sea Life vid borgbacken...

 Köksbordet i lägenheten i Helsingfors när jag plockat blommor från en allmän trädgård.

En fin och solig sommardag på picnic i Helsingfors med två härliga tjejjer...

Inga kommentarer: