måndag 19 november 2012

"ordspråk på flaska"

En helt vanlig måndag, och en halv dag i bussen igen. Flänger verkligen halva Finland runt med mitt jobb. Idag var vi i Niinisalo för att öva för ett par konserter vi har senare i veckan. Tur nog ändrades arbetsschemat så vi kom tillbaka till Vasa redan idag, ursprungsplanen var övernattning och mera övning imorgon, men gillar nog bättre att vi åkte hem idag redan. För övrigt har jag inte hunnit med så mycket annat idag. Handlat och gjort morgondagens lunch och nu skall jag sitta resten av kvällen och se på bond filmen, och på samma gång fortsätta min bildrensning. Hoppas ni alla haft en trevlig dag!


Hittade ett fint ordspråk i en kapsyl idag, egentligen korkade jag flaskan redan i fredags, men korken lämnade på bodet och idag när jag skulle slänga den upptäckte jag denna fina text..Roligt hur vardagen har sina små fina oväntade stunder, ibland behöver man verkligen sådana.

1 kommentar: