måndag 11 februari 2013

Bråd vecka

Det var måndagen det, kanske den lugnaste dagen den här veckan. Imorgon åker jag ner till Huvudstaden för en dag i skolbänken igen, sedan sovar jag över hos en vän och tidigt på onsdagmorgon tar jag tåget till Parkano för att där bli upp-plockad och åka till Niinisalo för lite övningar. På kvällen åker vi hem till Vasa, men på torsdag bär det av till Niinisalo igen, men denna gång för konsert, vilket betyder att det är mitt i natten innan vi är hemma igen. Och på fredag är det dags att åka till Kauhava för att spela på faneden. Hohhojajja, har på känn det blir en lång vecka. Mellan varven skall jag dessutom försöka hinna med att hitta något åt Älsklingen som fyller år i helgen, en spellektion, egen övning (förhoppningsvis), och så några andra små saker skall planeras och tänkas på. Men tror nog sist och slutligen veckan kommer bli både bra och rolig, väntar iaf på fredagkväll då helgen börjar....

Inga kommentarer: