torsdag 7 februari 2013

tiden flyger

Oj kära nån ändå vad tiden går fort! Skulle inte alls tro att det är fredag redan imorgon, men så är det nu bara. Och skönt skall det bli, för det är nämnligen en ledig dag i kalendern. Så imorgon skall jag försöka hinna med allt som jag vill och har lust med. Tror iförsej inte att jag hinner med precis allt, men en hel del iaf. Skall iaf baka bullar, det är ju ändå fastlagstisdag nästa vecka och vad vore det utan bullar, så bullar skall det bli. Dessutom skall jag hinna öva lite i lugn och ro här hemma, visst övar jag varje dag i jobbet flera timmar, men där går ändå så många och stör och så har vi ett "litet" notprojekt på gång som tar upp en hel del tid också. Kan berätta mera om det en annan gång... 
Skall försöka hinna en sväng till stan imorgon också, har ju en sambo som snart fyller år så borde hitta en fin present till honom också. Skulle sååå gärna också vilja hitta något härligt tyg, gärna lite vårigt, att kunna sy nya kuddöverdrag till soffan och sängen av. Men får som sagt se vad jag hinner med....



 brukar inte ha googlade bilder på bloggen men idag blev det en...

Inga kommentarer: