onsdag 6 november 2013

Hemma igen

En vecka i solen och värmen och nu är jag tillbaka i vardagen. Eller imorgon är jag tillbaka i vardagen, nu har jag ännu bara kommit hem.
Veckan i Turkiet gick rätt fort och blev tillbringad i slöandets tecken. En riktig stress-less semester. Några dagar på stranden, en dag ute på båt, massage och turkisk bad, lite shopping, två och en halv böcker...Skönt! Men nog är det skönt att vara hemma med Älsklingen igen!
 
Firade också födelsedagen i solen. Vi åkte den dagen ut med ett "piratskepp", med en massa sol och bad. När vi på eftermiddagen kom tillbaka till hotellet väntade en vacker blomkorg på mej på rummet. Hotellpersonalen hade läst från mitt pass att jag hade födelsedag och uppmärksammade mej med blommor. Nere i restaurangen väntade också ett bord reserverad för oss och en födelsedagstårta till efterrätt. Vi gick också ut på sangria till en bar, och de gav mej också en födelsedagsdrink, och sjöng ja-må-du-leva åt mej. Riktigt trevligt!
 



 
Älsklingen väntade på mej vid flygplatsen här i Vasa, och hemma möter mej ett städat hem, lunch för morgondagen och en fin födelsedagstårta i kylen. Härligt att komma hem till världens underbaraste man!
 
 

Inga kommentarer: