måndag 18 november 2013

När det lider mot jul

Att jag har mycket att göra har jag ju nämnt redan på bloggen några gånger. Och ännu har det inte lättat, men ser redan lite ljus i tunneln. Två veckor kvar nämligen, tills det värsta lättat (tror jag). Men tröstar mej också med att den här tiden ifjol var det precis lika mycket jobb, om inte ännu mer, eftersom vi då hade flera större projekt och konserter på gång i jobbet. Så då skall väl jag orka hur galant som helst med detta. Egentligen känner jag mej inte så stressad just nu, men det kan å andra sidan bero på att jag just varit två timmar på körövning och sjungit julsånger. Aahh, vad jag älskar att sjunga i kör och aahh vad jag älskar julsånger!
 
Annars också har jag härligt mycket julkänslor. Men det är väl inte så konstigt eftersom det syns så mycket jul överallt nu. Reklam både i tv och i postlådan och på staden har ju affärerna plockat fram julen redan för länge sedan. Så nu skall jag ta fram julen här på bloggen också, och ta fram lite gamla julbilder som jag haft tidigare år. Lite julinspiration helt enkelt!
 



 


 

Inga kommentarer: