tisdag 13 juli 2010

Bäddat soffan

Skönt med ett dopp i havet! Vattnet var 25 grader varmt, så det var bara att hoppa i :)
Åskat har det också gjort ikväll. Blixtrat och dundrat så mycket det bara har hunnit!
Rätt mysigt har det också varit!

Värmeböljan har åstadkommit att det är stekhett här hemma inomhus. 31 grader på vinden och 29 nere. Nu har jag öppnat alla dörrar så temperaturen har sjunkit med en grader, hoppas den sjunker ännu några så att man kan sova..Men mitt rum är totalt obeboeligt, där är allt för varmt..Så nu har jag bäddat en soffa åt mej och Älsklingen här nere. Borde sova lite bättre här iaf... Nu väntar jag bara på att Älsklingen skall komma hem från jobbet. De har visst haft en tuff kväll när det åskat i hela nejden...



Bilden är tagen när jag bäddade soffan åt mej i Maj när det var för varmt att sova i mitt rum. Kommer ni ihåg när jag berättade om det? Då visste jag att det inte skulle bli sista gången för i sommar, jag hade visst rätt... ;)

Inga kommentarer: