måndag 4 mars 2013

Lite till från förra veckan...

I helsingfors besökte jag kafé Kava med M. Ett bra litet hälsokafé skulle man nästan kunna säga. Vi drack varsin smootie och jag åt en panini (betydligt godare än de man köper på typ abc) och hon åt en stor sallad. Min smootie smakade verkligen hälsosam, inte kanske den jag skulle laga åt mej här hemma, men riktitgt god ändå. Den skulle ha innehållit pollen (!?) men det är jag allergisk mot så beställde en utan, och när jag gjorde det såg hon i kassan ut som hon aldrig hört att man kan vara allergisk mot det.


Tillbringade stor del av helgen med mina underbara systersöner. Vi lekte och stojade och sånt man skall göra med moster, och roligt hade vi ju. Lilla-O ville på lördagen att jag skulle bygga en legohelikopter åt honom, och då var det bara att fort fundera ut hur man kanske bygger en sådan och bara låta fantasin flöda. Och nöjda blev vi båda två och flög sedan runt med den...




Inga kommentarer: