söndag 3 mars 2013

"semester"skola

Hade ingen internet i helsingfors (förutom skolans datorer då) så bloggade inte då nåt, men har några foton på telefonen som jag lägger upp här då jag fått överfört dem till datorn, men sladden till den är ju i vasa så de blir först imorgonkväll typ...Men trevliga dagar i huvudstaden var det. Bodde hos M och lånade hennes säng då hon var borta själv, och ack så skön den var, sov som en prinsessa de två nätterna. Förutom att jag sov bra hade jag en superbra lektion med oboeläraren i helsingfors, så väntar ivrigt på nästa gång jag åker ner någon dag. Satt också på en föreläsning som i ärlighetens namn inte var så värst intressant men skall man sitta ett visst antal föreläsningar så ska man och då är det bara att sitta snällt och lyssna. På torsdagen var jag och övade hela förmiddagen i skolan och mitt i dagen tog jag lite lyxtid för mej själv och gick på bio. Les Miserábles var filmen och den var såååå super och underbar. Älskar verkligen musiken i den och skulle kunna se den tusen gånger om tror jag... Fredagen gick helt till pedagogikens tecken innan jag hoppade på tåget hem. Så trevliga dagar hade jag och hann också bra med ett kafébesök med M. Skönt med semester (skola) minsann...

Inga kommentarer: