onsdag 16 mars 2011

Ett fint framförande

Ännu en konsert över. Och även idag gick det jättebra! Så nu kan jag gott och väl fylla på min cv med att jag uruppfört det stycket. Tror nog att jag kommer framföra det fler gånger också, eftersom den är väldigt vacker. Hade med kameran, men den glömdes i väskan, hade tänkt ta lite konsertbilder, men får bli imorgon istället. Vid teatern vi har konserterna finns en vit flygel, tycker den är rätt häftig, så skall no försöka få några fina bilder av den imorgon. Då är det dags för konserten som spelas in för radio rondo. Huu, spännande att få spela till radion...Måste bara ladda ordentligt till konserten så att jag kan koncentrera mej på musiken och inte på mikrofonerna. Skall dessutom se till att inte vara hungrig imorgon när jag spelar, det var jag nämnligen ikväll, inget att rekommendera. Tur nog så får man så mycket adrenalin i kroppen vid ett framförande så man då inte märker det, men för längre framföranden är det nog inte bra, krafterna räcker inte riktigt till...men som sagt, skall ladda batterierna för sista konserten imorgon. Så sov sött allesammans!

Inga kommentarer: