tisdag 15 mars 2011

Tisdag

Blev inget fotas idag, kanske hinner med det en annan dag, skall försöka iaf. Konstigt hur dagarna igen har blivit så långa. Men tar en dag i taget, gör allt jag hinner och kan, och försöker hinna med själv. Idag var tydligen en sådan dag då jag alltid emellanåt kommer på olika saker jag också skulle göra. Får göra något av dem imorgon istället (eller en annan dag)...

Hade en trevlig kaffestund (téestund) med vännen M idag. Besökte kaféet TinTinTango, helt ordagrant ett kafé inrett med en massa tavlor av TinTin (även på toaletten!) och tangomusik sjungande ur högtalarna. På sätt och vis mysigt, men ändå inget som jag rekommenderar i första hand. Inget illa med servicen eller något, men inte mitt favoritkafé bara.

Men nu är det dags att lägga huvudet på kudden och dra ett mjukt täcke över en. Imorgon är det en viktig dag, urframträdandet av Brauns stycke! Alla välkomna till teatteri Kapsäkki, kl. 19.30! Så sov sött allesammans!

Inga kommentarer: