måndag 28 mars 2011

Vårlängtan

Hade tänkt gå och simma ikväll, men tyckte det var allt för bra väder för det, så iställe tog jag på mej länkskorna och tog mina stavar ut på en gång. Var verkligen ett bra val, för det var härligt att gå i solskenet, på nästan smultna vägar (eller en del av dem iaf). Valde medvetet vägar jag inte gått på förut, så har fått ännu lite bredare syn på området jag bor på, när det blir cykelsesong skall jag försöka hinna ta lite längre sträckor. Längtar verkligen till våren nu, men som tur är det inte länge kvar, på fredag är det ju redan april...


Nej, har inte ännu sett dessa blommor sticka upp ur marken, men om ett par veckor kan vi iaf se dessa med ganska god säkerhet, iaf vid husväggar och varma backar. (denna bild är tagen 10.4 förra året, när jag var hos vännen A i Åbo...) Hoppas ni alla haft en bra måndag!

2 kommentarer:

Lisa sa...

Hej,
Underbar blogg du har
Vi försökte hitta din kontaktuppgift på din sida men inte lyckats.
Vi önskar att med dessa enkla rader, informera dig om att vi finns.
Vi formger och importerar vackra och klassiska möbler och belysning från Kina och Mellan Östern i en tidlös och passionerad blandning.
Vi försöker tillfoga de Svenska hemmen en extra dimension, ”Den passionerade Orienten till det stilrena Svenska hemmet”.
Titta gärna på vår webbsida www.mishmish.se och rekommendera den om du hittar något intressant.

Kontakta gärna oss om du undrar över något.

Med vänlig hälsning//
Mishmish AB
Mathilda, Lisa, Aref

Lillannillan sa...

Hej! Tack! Vad rolit att ni hittat till min blogg :) Skall kika in på er sida och se vad ni har :) angående kontaktuppgifter har jag länge funderat på att lägga in en mejladress ifall någon vill ta kontakt mera anonymt eller mer andra ärenden än kommentarer, men har lämnats lite bara, men fick en bra spark i baken nu :) ha det gott! :)