fredag 4 mars 2011

Fredagkväll = Helg

Dagen har gått lite upp och ner, började bra gjorde den, eftermiddagen var defenitivt inte min, men kvällen skall väl bli bättre. Älsklingen sitter på tåget påväg hit *hiphurraa* skall bli roligt att ha honom här i helgen även om jag imorgon har en keikka och han har en hel del läxor. Men vi får vara tillsammans iaf. Har idag fått mina nya glasögon, men bild får ni när jag orkar ta foto (och när jag inte har smutsigt hår) Typ nästa vecka, för i helgen skall jag tillbringa all tid jag kan med min Älskling. 

Imorse fick jag en härlig liten överraskning, som jag blev mycket glad av och som fick mej att tänka tillbaka till Grekland. Två av mina grekiska mandarinfrön har nämnligen spruckit, så snart har jag mandarinplantor i min lägenhet, efter det blir det små mandarinträd som jag hoppas skall ge mej goda mandariner. Drömma kan man ju alltid...Så jag gick omkring med ett fånigt leende hela förmiddagen...(beklagar fån-flinet)






1 kommentar:

Anna sa...

Wow, va mysigt me mandarinplantor :D (Jag har precis tagit livet av min sista växt ...) Ser fram emot att se dina nya brillor!