måndag 9 maj 2011

Klänningsdilemma

Lider av ett stort dilemma, nämnligen vad skall jag ha på mej imorgon? Alltså kan man ha större problem inför en konsert? Är nervös för imorgon och mitt största problem är klädseln, hallå! Men jag kan ju alltid vända mej till er! Så nu får ni säga er åsikt, så snälla hjälp mej... (accessoarer och skor på bilderna behöver ni inte bry er om, för det är inte något problem...)

Knälång lila prickig klänning?

Hellång svart klänning?

eller knälång svart klänning?
Som tur har jag inte alla mina klänningar här i H-fors för då skulle jag ha ett ännu större dilemma...

5 kommentarer:

Linda sa...

Jag röstar på den första :)

Mia sa...

Tycker att den knälånga svarta e finast. Eller så den lila. Den svarta hellånga har en vinter-fiilis över sig. :)

mammacarina sa...

den korta, endera av dem. Den långa är för tung för en dagskonsert (tu ska sy några läättaari o ljusari lang i somar...)

Anna sa...

Knälång svart! :)

Lillannillan sa...

knälång svart it is :) tack fö åsikterna :) mamma: jep ha no tänkt söm :)