onsdag 4 maj 2011

Konserten igår

En superfin konsert blev det igår! Men en lång dag ockå. Förutom att jag själv övade på morgonen, så hade vi souncheck, genrep (/genomdrag på tre timmar) och efteråt konsert. Så mina ansiktsmuskler fick defenitivt jobba igår vilket känns ännu idag, kanske inte den bästa med tanke på att jag har spellektion klockan tio...Men roligt var det att sitta och spela och gunga i takt till musiken. Måste medge att vår sista encorelåt, Hard Roch Halleluja verkligen gick över alla minaa förväntningar, det var rätt häftigt. Men favorit blev den inte, hade nog mina personliga favoritlåtar och så ännu alla Pave Maijanens låtar stod högt på min lista. Dessutom fick jag slå high-five med honom efter konserten, vilket fick mej att le lite efteråt *fniss*. 
Men nu är sista konsertperioden över och nu är det att ladda och förbereda sej till min egen konsert nästa vecka. Och allra först att förbereda sej på en oboelektion... Ha en bra dag allesammans! 
Ps. ni hinner bra ännu ställa frågor till mej :)

Konsertoutfit