söndag 8 maj 2011

Sista helgen i H-fors

Eftersom det nu har varit min sista helg i H-fors för denna vår, så har jag både fredag och lördagkväll varit ute med tjejvännerna från skolan. På fredag blev det lite shopping (med början av ett inpulsköp) och ett besök till en kinesisk restaurang (första gången för min del), glass och sedan ännu ut på ett par cider (eller två av oss gick till baren). Prat, skratt och bra umgänge var kvällens kort som blev en superhärlig kväll med mina härliga vänner! 
Igårkväll tog jag på mej min nya outfit, fixade håret och gick på bio med cellisten-E. Inte direkt en outfit för animerad film (Rio) men nog för senare kvällen då vi gick till O'Malley's. Vi hade turen med oss, för där spelade ett band irländsk musik, och var klädda i kilt. Stämningen var på topp, fick riktigt dansfeeling en tur, men vågade inte dansa i mina skyhöga klackskor, som i och för sej är väldigt bekväma och bra att gå i, men med tanke på att jag ändå är rätt ovan med så höga klackar och en konsert inom några dagar så stod jag över. Men en superhärlig kväll med cellisten-E blev det!




Inga kommentarer: