söndag 8 maj 2011

Klockan tickar fort

Kan nästan inte tro att jag knappt varit på nätet på några dagar, därav bloggavbrottet. Tiden bara rusar iväg! Idag var jag och hade en sista slutspurt med övningen inför konserten på tisdag, och klockan tickade framåt i ilfart. Även om jag var och övade fem timmar i skolam idag, så kändes det inte alls så. Min lärare har lånat en ispelare (eller vad det nu heter) åt mej över helgen så har spelat in mina konsertstycken, lyssnat på dem, rättat till dem, spelat in igen, osv. Mycket lärorikt! Tänker nog själv skaffa en sådan. Det positiva var ju att det dessutom lät riktigt bra! 

Tänkte ikväll att fy vad jag varit lat som suttit på soffan och tittat på tv-serier från datorn ikväll, men då tänkte jag på att jag varit flitig i skolan så många dagar nu så en kväll i soffan är välförtjänt. Fast egentligen har jag nu inte hela kvällen suttit i soffan, var ute på en fotograferingspromenad också, lite frisk luft och vacker natur är bra för kropp och själ. Fotografierna kommer en annan dag när jag kollat igenom dem, raderat och redigerat.

Inga kommentarer: