torsdag 6 oktober 2011

redan höstlov

Föstår inte att hösten gått så här fort. Sitter nu redan på tåget hem till Österbotten där jag spenderar hela mitt höstlov som är hela långa nästa vecka. Känns nog som om jag inte hunnit komma igång ens med skolan ennu, men har ju ett par månader på mej ännu efter lovet fram till jul. Fy, ny när jag sade det sådär så får jag ju nästan panikkänslor, har så himla mycket som skall göras innan jul. Speciellt i skolan. Direkt efter är det igen dags, två orkestrar, kammarmusik, eget spelande, förberedande för konserter, undervisning, pedagogik, didaktik, osv. Men vi tar en dag i taget, övar flitigt så ordnar det sej väl nog. Börjar med att öva flitigt nu på lovet redan.
Men nu knorrar min amage allt för mycket så nu skall jag ta fram min kycklingsallad *mums*
Vi ses i Österbotten kära vänner!

Inga kommentarer: