tisdag 25 oktober 2011

röd som en tomat

Hade en ledig dag idag (för ovanlighetens skull). Nåja, ledig och ledig, men hade inga lektioner så har bara övat själv. På eftermiddagen tog jag bussen till årets första danstimme, och blev nån minut försenad eftersom jag fortfarande inte blivit van med rusningstrafik. Så väl när jag hasigt bytt om så var jag redan röd som en tomat och efter en timmes dans så var jag defenitivt inte mindre röd. Vem i alla sin dar har skapat mej så att jag rodnar lätt? Och varför måste jag jämt vara den enda som gör det, ser ju ut som om jag håller på storknar? När jag inte alls gör det (mer än någon annan iaf..) Men trots detta var danstimmen superskoj, skall nog fösöka planera in den bättre nu i framtiden.

Bjuder på en bild av mej på min penkkis för tre och ett halvt år sedan. Jag var utklädd till jordgubbe, inte tomat men "potato-potato"...

 

Inga kommentarer: