torsdag 27 oktober 2011

höstens första zumba-pass

Hoppas ni alla haft en superdag! För det har jag! Hade en super oboelektion på morgonen och ikväll har jag varit på en super zumba-timme! Slapp äntligen på mitt första Zumba-pass för hösten. Och om det ifjol var kul så iår var det superduper roligt! Har en ny ledare och säger bara Wow! Sååå kul, och sååå duktig. Han fick oss verkligen att skaka rumpan och svänga på höfterna, verkligen latino på hög nivå, inga småfnuttiga finska höfter utan riktigt stora svängar i latinostil. Tungt var det, svettig blev man, men oj vad roligt det är! Vetni, jag var så igång ennu efter timmen att jag stod och dansade på busshållplatsen, (men jag var ju förstås ensam där, och försökte hålla rörelserna till ganska små). Och är ännu också helt upp i varv, skulle jag inte bo i höghus skulle jag lägga på latinomusik och sheika medan jag tar itu med diskberget som måste åtgärdas ännu ikväll...synd att jag igen missar nästa veckas zumba, men sedan blir det nog full fart resten av hösten!


1 kommentar:

Becca sa...

Zumba er så bra! :D