tisdag 11 oktober 2011

Skönt med lov!

Godmorgon! Oj vad skönt med lov ibland då man inte har något måste att stiga upp till, utan kan sova lite längre och morna sej lite längre. Sitter uppkrupen med täcket i soffan, tänkte ta och se ett avsnitt two and a half men innan jag hoppar i duschen. Sedan tänkte jag påbörjande störandet av grannar, *haha*.
Älsklingen har lång skoldag idag så jag får sysselsätta mej själv, men det skall no gå bra. Får låna hans cykel så jag inte behöver gå in till staden. Tror jag skall besöka ett par inredningsaffärer idag, iaf den underbara som finns här på Brändö (som dessutom blivit betydligt större sedan jag sist var i den), och så några in i staden. Inte för att plånboken tillåter allt för stor shopping, men det är så trevligt att bara titta ochså, och inspireras! 
Ha en trevlig start på dagen hörni kära bloggläsare!

Inga kommentarer: