torsdag 17 januari 2013

Dove Pure & Sensitive

Liten reklampaus!



 Så här står det på dove:s hemsida:

Produktbeskrivning:

Pure & Sensitive Body lotion är en rikt återfuktande hudlotion utan parfym och alkohol. Innehåller Doves unika formula Deep Care Complex som ger huden näring på djupet* vilket resulterar i en långvarigt mjuk och len hud.

*övre hudlagren

- Dermatologiskt godkänd
- Parfymfri
- Alkoholfri 









Har varit med i en Buzzador kampanj för hudproduktserien Dove Pure & Sensitive. Själv har jag provat och delat ut några provexemplar av hudkräm. Krämen var enligt mej riktigt bra, doftar inget konstgjort och känns som en bra baskräm. Jag har ganska torra ben, och även om de rekommenderade att använda krämen varje dag så kan jag erkänna att jag inte gjorde det. Men, har ändå inte haft så extra torra ben efter användning av krämen i ca en månad. Så den gör nog sitt jobb minsann med att återfukta huden. Dessutom var krämen ganska dryg och jag behövde inte använda lika mycket som jag använt av min "vanliga kräm". Så summa sumarum; jag kan gott och väl rekommendera denna hudkräm för dej med torr hud, och som inte vill ha några konstgjorda dofter eller ifall du är överkänslig mot parfymer eller alkohol. Har du helt vanlig hud och vill ha en bra hudkräm kan jag också rekommendera denna. Själv kommer jag förmodligen fortsätta använda den. 


Inga kommentarer: