onsdag 9 januari 2013

julen undanstädad

Så var julen undanstädan här hemma, eller stjärnorna hänger kvar i fönstret men allt annat är lagt undan i skrubben. Dessutom har jag städat hela skrubben och gjort ordning och reda där. Hade inte alls planerat att jag skulle städa den idag, men skulle jag inte gjort det skulle granen inte fått plats, så tog itu med hela städprojektet på en gång då. Och nu är det ju gjort och bra blev det. Undrar bara hur länge det håller, skurbben är ju den plats man slänger in allt man inte vill att folk ska se...

Imorgon åker jag till Helsingfors en sväng. Är lite skola och några andra viktiga saker jag har på schemat. För även om man studerar på distans så måste man åka till sin studiestad ibland också, och nu på våren lär det bli några gånger. Förutom imorgon så åker jag igen nästa veckas fredag. Men det blir ju en tidig väckning imorgon, så nu skall jag fort tvätta håret innan jag kryper ner under täcket...syns imorgon Helsingfors!

Inga kommentarer: