tisdag 8 januari 2013

förkyld...ännu och igen...

Böjar smått få nog av förkylning nu. Inte nog med att jag hade en två veckors ordentlig förkylning över julen, så fick jag bara tre dagar efter att jag blivit frisk, en ny förkylning som nu redan varat över en vecka. Har hostat rösten av mej så har varit utan röst i nästan fyra dagar, vilket också börjar bli smått frustrerande. Skulle gärna ta och bli helt frisk nu så man kan börja leva som normalt igen. Har inte ännu sluppit och prova mina skidor som jag inskaffade på mellandagarna, Borde inte heller spela nu när jag är förkyld, vilket jag inte helt kunnat vara ifrån pga två spelningar, men försöker iaf hålla mej från övningen. Men varför lockar det mest och man har mest inspiration för något när man inte kan göra det då? Det gäller nu både sportande, spelande och sjungande. Vill bli frisk nu!


1 kommentar:

mammacarina sa...

samma här! ny förkylning på gång... och lika var det väl i "granngården"... konstig "sak" som är i farten just nu :(