onsdag 30 januari 2013

vardagsliv på högsta volym

Oj vad kul det är att undervisa igen! Jag har påbörjat övningsundervisningen igen efter ett års paus. Två härliga elever har jag, två flickor nu till skillnad från de två män jag har haft som elever när jag var i Helsingfors. Så med andra ord nya utmaningar, och bra sådana nu också. Men det enda tråkiga med undervisningen är vägen dit, eftersom den är 120km lång. Undervisar i Karleby eftersom vi inte hittade elever härifrån Vasa, eller närområdet heller för den delen. Så nu sammarbetar jag med konservatoriet i Karleby och har två elever där. Men hur lång vägen än är, så är det ändå superroligt att få undervisa igen!


Annars har jag inte gjort något speciellt de senaste dagarna, jobbat, undervisat, skidat och varit hemma. Vardagsliv på högsta volym minsann.

Inga kommentarer: